W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję

Napoje długowieczności-Przewodnik

Herbatka z kurkumy. Pyszny i zdrowy napój oprócz minerałów i witamin zawiera właściwości lecznicze.Ma właściwości antyzapalne, antynowotworowe i antyoksydacyjne. Woda. Woda jest najzdrowszym...

Przyprawy długowieczności-Przewodnik

Wspaniałe przyprawy Diety Cud Okinawa, które urozmaicają smak potraw i mają działanie uzdrawiające.

Warzywa długowieczności-Przewodnik

Poznaj składniki długowieczności, warzywa Diety Cudu Okinawa, które uzdrawiają całe ciało,przedłużają życie i odmładzają.

Pyszna odchudzająca i bardzo pożywna zupa ze słodkich ziemniaków batatów. Zdrowe śniadanie.

"Co na śniadanie", oto pytanie które często słyszę od osób, które chcą poprawić swój sposób żywienia, a jednocześnie nie chcą spożywać glutenu, ziaren czy do znudzenia płatków owsianych.

Ryż Długowieczności Przepis. Ryż z Bylicą Pospolitą.

Ryż długowieczności z udziałem Bylicy Pospolitej. Jest to jeden z naszych przepisów, danie spożywane na wyspach długowieczności. Bylica pospolita jest cennym, bardzo zdrowym ziołem, które niestety przeszło w zapomnienie.

Herbata z imbiru jak zrobić, przepis.

Imbir to jedna z najzdrowszych roślin świata o wielorakim zastosowaniu. Chętnie używamy tą roślinę do sporządzenia herbaty. Imbir można spożywać na surowo lub po obróbce cieplnej. W obu przypadkach imbir sprawdzi się doskonale.

Przepis jak zrobić dressing, sos z bylicy pospolitej-lecznicze zioło na dobre trawienie.

Jest to bardzo szeroko wykorzystywana roślina na Dalekim Wschodzie, w szczególności w Chinach, Korei oraz Japonii. Ułatwia trawienie i jest nazywana chwastem długowieczności.

Zielona papaja na dobre trawienie i długowieczność. Przepis na egzotyczną sałatkę z zielonej papai.

Dieta długowieczności proponuje szybką i bardzo łatwą sałatkę, surówkę z papai. Jest ona bardzo lekka, nie zawiera oleju, nie obciąża organizmu, a co najważniejsze ułatwia trawienie posiłku.

Koktajl z kaki. Co zrobić z przejrzałych kaki? Dieta długowieczności, Dieta Cud Okinawa.

Czy macie problem z przejrzałymi kaki? Nie wiecie co z nimi zrobić, a szkoda wam je wyrzucić? Oto rada i przepis co zrobić z przejrzałych kaki, tak aby smakowały rewelacyjnie.

Kurki, grzyby leśnie. Lekkostrawny i niskokaloryczny przepis na kurki Dieta Długowieczności.

W Polsce przygotowuje się kurki przeważnie z masłem lub śmietaną. Dieta Długowieczności poleca przepis z kurkami, który jest lekkostrawny, niskokaloryczny, nie zawiera cholesterolu, sprzyja dobremu trawieniu i przyswajaniu składników odżywczych.

Bylica Pospolita-odchudzający koktajl-Napój Długowieczności. Dieta Długowieczności i Dieta Okinawska.

Przyśpiesza spalanie tłuszczu, odchudza i regeneruje organizm. Napój Długowieczności - dołącz do nas i pij go razem z nami!

Odchudzający i odmładzający zielony koktajl miętowo-melonowy.

Zielony koktajl z melona to idealny odchudzający napój. Oprócz tego, że odchudza doskonale wpływa też na odmłodzenie skóry, wzmacnia organizm, wspomaga układ trawienny, udrażnia żyły, wzmacnia nerki.

5 Porcji surowych warzyw i owoców - kto cię oszukuje?

Organizacje zdrowia na całym świecie posługują się szeroko znaczącym pojęciem „1 porcja warzyw i owoców”.Organizacje te różnią się w swoich opiniach i niekiedy uważają, że na 1 porcję może się równie składać dżem i keczup.

Czy dbasz o jakość twojego pożywienia?

Pożywienie obecnych czasów jest ubogie w składniki odżywcze, zatrute toksynami i przebywa daleką drogę transportu. Warzywa i owoce zbierane są w stanie niedojrzałym, co dodatkowo obniża ich nikłe wartości odżywcze. Mało wartościowa żywność trafiając na półki sklepów stała się akceptowaną normą żywienia.

11 Cennych reguł odchudzania, o których nikt ci nie powie

Głodówka nie jest dobrym pomysłem na odchudzanie. Aby schudnąć bez efektu jo-jo należy jeść kilka posiłków dziennie, jeść do syta i się nie przejadać. Pożywienie powinno być wartościowe, pożywne oraz niskokaloryczne.

Program 5 Kroków – 25 elementów

Japońska dieta długowieczności.Poznaj sekrety najzdrowszej diety świata. Autorski rewolucyjny program zdrowego żywienia 5 kroków i 25 elementów.

Dieta Wabi Sabi-radość,harmonia i długowieczność.

Pożywienie zaspokaja jednocześnie duszę i ciało. Podkreśla się znaczenie sezonu jeśli chodzi o aspekty wizualne i smakowe. Posiłek powinien być dobrze zbalansowany pod każdym względem. Wygląd,...

Dieta Wabi Sabi

Jest to sposób żywienia gdzie dusza i ciało biorą czynny udział i doznają przyjemności fizycznych, zmysłowych oraz duchowych.

Sorbet czereśniowy, koktajl z czereśni. Przepis Dieta Długowieczności, Dieta Cud Okinawa.

Czereśnie to najzdrowsze owoce świata. Zobacz jak przygotować z nich pyszny i zdrowy napój.

Koktajl porzeczkowy - moc fioletowych koktajli, zdrowe, lekkie śniadanie. Czarne porzeczki. Dieta Długowieczności, Dieta Cud Okinawa.

Rewelacyjny, odchudzający i bardzo zdrowy fioletowy koktajl na sezonowe śniadanie. Dlaczego fioletowa żywność uzdrawia?
« 1 | 2 |

Pozostańmy w kontakcie

INSTAGRAM
by Cud Kawai


Szukaj w kategoriach
Skandynawskie skoncentrowane kosmetyki eco bez dodatku wody.
Sklep z naturalnymi kosmetykami
Japońska Dieta Długowieczności.
Dieta długowieczności 4 pory roku.
Certyfikowane szkolenia kosmetyczne.