Jagodowy Koktajl – lekkie, zdrowe i smaczne śniadanie. Dieta długowieczności.
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Zdrowe, lekkie i smaczne śniadanie to jedna z propozycji Diety Długowieczności na dobre rozpoczęcie dnia. Śniadanie powinno być lekkie, syte, a jednocześnie zawierać niezbędne składniki odżywcze. Tego typu śniadanie wzmacnia nasz organizm, zwiększa metabolizm i spalanie nadmiernych kilogramów, dostarcza nam odpowiednią ilość błonnika i ułatwia poranne wypróżnianie.

Śniadanie w formie koktajlu jest szybkie do wykonania i nie wymaga użycia zbyt wielu składników. Przeważnie to co już mamy w domu w lodówkach i spiżarce można z powodzeniem wykorzystać na śniadanie.

Ten przepis to bardzo podstawowa wersja śniadania, którą dodatkowo można wzbogacić w inne składniki w zależności do naszych indywidualnych potrzeb. Jaki rodzaj śniadania spożywamy, powinno zależeć od wielu czynników m.in. czynników klimatycznych lub jaką będziemy mieli wydajność energetyczną przez najbliższe godziny.

To czy idziemy np. do pracy czy zostajemy w domu ma ogromne znaczenie. Dlatego śniadanie powinno być dopasowane przede wszystkim do naszej aktywności fizycznej ukierunkowanej na dany okres czasu. Dlatego wzbogacanie tego typu koktajlu w odpowiednie składniki odżywcze jest często niezbędne. Więcej na ten temat znajdziesz w naszych książkach.

Autorski przepis Diety Długowieczności, Diety Cud Okinawa.

Przepis na 1 osobę
Składniki:
2/3 szklanki mleka z migdałów *
1/2 banana
1/3 szklanki jagód *
kilka listków mięty

Do miksera wlać mleko, włożyć do niego resztę składników i dobrze zmiksować.

Ten koktajl posiada pyszną kremową konsystencję. Jest lekko słodki i pozostawia odświeżający smak w ustach.

* Mleko migdałowe można zastąpić innym ulubionym mlekiem, dlaczego nie polecamy w dużych ilościach komercyjnego mleka od krowy zobacz tutaj.

Jagodowy Koktajl – lekkie, zdrowe i smaczne śniadanie. Dieta długowieczności.
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)